5. 12. 2015

První dvacítka

Sobota. To si ráno přivstanu a než se děti vyprdelí na snídani, mám pro sebe dvě luxusní hodiny. Tak jsem se rozhodl, že bych si dneska mohl dát dvacet kilometrů. 

Naplánoval jsem si cestu kolem Labe, je tam cyklostezka a navíc je to hezké prostředí na běh. Od domu přes ostrůvek dole u brandýského zdymadla až po zdymadlo v Kostelci nad Labem to mám vlastně přesně dvacet kilometrů. Nakonec za 2:07 vcelku v pohodě. Jen začátek musel být pomalý, asfaltka cyklostezky byla namrzlá a několikrát jsem málem hodil tlamu. Jestli se něco zdokonaluje tréning došlapu na střední část chodila, tak je to namrzlá země, na které při došlapu na patu hodíte držku. 

Jinak jsem se přihlásil na Nymburský půlmaraton. A rozhodl se, že příští rok to fakt podniknu: dojedu do Mělníka vlakem a z Mělníka do Brandýsa poběžím. Podél řeky je to fakt krása...


To je ještě po sedmé a nad řekou se válí opar

Kostelecké zdymadlo je ještě daleko, i když to tak nevypadá...

Jo, jsem na zdymadle. Tak teď už jen ta samá cesta zpět :)

1 komentář:

  1. Gratuluji, je to krása! A ten plán Mělník - Brandýs vypadá úchvatně. Jenom pozor, je to proti proudu, tedy patrně poněkud do kopce :) Ale mezi 20 a 30 km nebo kolik ta štreka měří, není už zas takový rozdíl. Obzvlášť jsou-li po cestě nějaké občerstvovací stanice franšízy Pivo - Limo :) Držím palce, šedý vlku!

    OdpovědětVymazat

Doporučuju si přečíst:

Placené funkce Runkeeperu a Stravy a jejich přínos pro běhání

Vedli jsme tuhle s Jakubem debatu o tom, jaké softy na běhání používáme a zda mají pro nás hodnotu jejich placené funkce. Leží mi to v hlavě...