9. 12. 2015

Padělané Salomon Speedcross 3

Tohle mě překvapilo. Na trhu jsou široce dostupné padělky Salomon Speedcross 3. To je tak. Zasnil jsem se do nich, vím, že jsem na ně těžký, nekupoval bych si je. Ale pak jsem zjistil, že se dají sehnat hluboce pod dva tisíce v Česku a to mi bylo divné.
Tak jsem pátral. A zepsal se našeho čínského přepravce, který nám obstarává nakládku a kontrolu zboží, které naše firma kupuje. Ano, potvrdil, že Speedcrossy jsou v Číně obecně dostupné jako padělky a jedny mi včera přiložil k zásilce za tři doláče, abych se na to podíval.

Takže bacha na to. Na Aukru je takových filutů celá řada - koupili si "špatnou velikost", už k tomu "nemají krabici" a prodávají za cenu kolem dvanácti třinácti stovek. Na email dotaz drze tvrdí, že jsou to originály. Osobně bych řekl, že kvalitou provedení to bude hluboce pod originálem, protože kdo umí vyrobit kvalitní kopyto, nevyrábí levně a sehnat dobrou směs na podrážku je hodně těžké - kvalitní gumárníci ji neprodají každému.

S nákupem bot mi tahle informace ovšem moc nepomohla :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Doporučuju si přečíst:

Placené funkce Runkeeperu a Stravy a jejich přínos pro běhání

Vedli jsme tuhle s Jakubem debatu o tom, jaké softy na běhání používáme a zda mají pro nás hodnotu jejich placené funkce. Leží mi to v hlavě...