8. 5. 2020

Chystám se na víkendových 120 km po Svatojakubské cestě

Balím na svou víkendovou pouť. Pravda je, že původně jsem na květen měl naplánováno, že si přeběhnu pobřeží Atlantiku v Portugalsku, Rota Vicentina, ale souhra okolností tomu chtěla, že jsem cestu transponoval do přibližně stejné lokality, akorát jinde.

Vyběhnu z Hrádku nad Nisou ve směru na Brandýs. Po zhruba trase svatojakubské cesty je to nějakých 12O km, což není ideální, 60 km denně s 10 kg batohem stále ještě nedávám tak v pohodě, jak bych rád a čas je omezený, v pondělí ráno musím být v práci na place.


Trasa v náhledu a převýšení ...

 Takže pravděpodobněji skončím v Boleslavi, navíc ještě v Mladé, ne Staré. Ale člověk má brát, co je. Ten začátek bude s převýšením na mě docela ostrý.

Balím batoh. Nacpat ho s jídlem a vodou do 10 kg je fest práce, můžete se podívat na můj orientační rozpis batohu. Chybějící 2 kg do desítky dělá voda.

Věci do batohu :)

 Poprvé budu testovat spaní v houpací síti (Emo Sub6) ve volné přírodě (orientačně +/- 30 km okruh kolem Mnichova Hradiště, podle toho, jak to dám), jsem zvědav na zkušenosti. Trasa je tady na Mapy.cz.

Původně jsem počítal s tím, že řadu jídla dokoupím cestou, prostě si zajdu na oběd do hospody, ale teď je těžké spoléhat na to, že někde koupíte jídlo, ba i vodu, takže si všechno táhnu sebou, včetně filtrace na vodu.

Těším se, držte mi palce. A jestli jste někde v oblasti a chcete si kousek dát se mnou, ozvěte se, bude to akorát těžká domluva, protože je silně neprediktivní, kde kdy budu :) Malou reportáž, pokud budou síly a morálka, dám průběžně na Facebook...
(a když nebudu v poběhové depresi, tak možná v souhrnu později i sem)

3 komentáře:

  1. Držíme palce, hlavně to nocování může být zrádné.

    OdpovědětVymazat
  2. Držíme palce a těšíme se na report😉👍

    OdpovědětVymazat
  3. luxusní!
    držím palce!

    myslím že si to v této verzi užiješ ASI ještě více
    tedy pokud není cíl množství kilometrů?

    těším se na zprávy

    ====================
    (trochu mi to připomíná jednu moji cestu (do zahraničí) na 3 měsíce, některá letadla měla free zavazadlo do 6 kg
    tak že jsem se sbalil do 8,5 kg s tím že 5,5 kg byla fototechnika :D :D :D a stejně jsem měl sebou x krámů zbytečně :o

    OdpovědětVymazat

Doporučuju si přečíst:

Placené funkce Runkeeperu a Stravy a jejich přínos pro běhání

Vedli jsme tuhle s Jakubem debatu o tom, jaké softy na běhání používáme a zda mají pro nás hodnotu jejich placené funkce. Leží mi to v hlavě...