19. 7. 2016

Před a po (10 měsíců, 20 kilo, tisíc kilometrů)

Milník. Tisíc naběhaných kilometrů. Dostal jsem onehdá otázku, jaký je praktický rozdíl před a po. Včera mi fotoaplikace shodou okolností nabídla moje interní selfíčko staré deset měsíců, to jsem si hrál s focením po běhání do Fitbitu (záhy jsem s tím skončil, nepochopil jsem, na co je to dobrý). Tak jsem po doběhnutí udělal dnešní aktuální a lze to porovnat.


Vpravo 18.9.2015, vlevo 18.7.2016 - obojí po doběhu
Dobrý je to focení k tomu, abych zjistil, že rozdíl není žádný podstatný. Modrý tričko mám pořád (věnoval mi jej onehdá Microsoft, je to reklama na Windows Azure, je to nejlepší produkt Microsoftu, se kterým jsem měl tu čest pracovat, je úplně super, jen mi v září bylo malý, teď je mi víc volný, jestli někdo děláte reklamní funkční trička na běhání, jsem na ně vděčný objekt).

Narozdíl od září běhám s hadrem na hlavě, protože se dost potím a štve mě, když mi pot teče do očí. U brýlí mi upadla taková ta pacička na nos, když jsem v zimě hodil v Brandýse tlamu do zákopů na hlavní ulici. Vlasy mám teď nakrátko, to je asi jediná změna daná půlročním cyklem návštěvy střihárny.

Tož tak.

Sestupná křivka je u hmotnosti, kterou jsem taky začal zaznamenávat někdy v polovině září.




2 komentáře:

Doporučuju si přečíst:

Placené funkce Runkeeperu a Stravy a jejich přínos pro běhání

Vedli jsme tuhle s Jakubem debatu o tom, jaké softy na běhání používáme a zda mají pro nás hodnotu jejich placené funkce. Leží mi to v hlavě...